V dilemi? Imamo odgovor na vse!

Pogosta vprašanja

1. Kdaj prejmem aktiviran kupon po naročilu?

Kuponi so aktivni takoj, ko je plačilo zabeleženo. V primeru plačila preko kreditne kartice, VALÚ in Denarnice ali nakupa na prodajnem mestu, je transakcija takojšnja in kupon se takoj aktivira. V kolikor preko UPN naloga kupon plačate na delovni dan do 12:00, bo aktiven še isti dan med 15:00 in 16:00, v kolikor ste plačali do 15:00 bo kupon aktiviran naslednji delovni dan dopoldan, v nasprotnem primeru bo aktiven naslednji delovni dan med 15:00 in 16:00.


2. Kje najdem aktivirane kupone?

Vsi aktivni kuponi, ki so kupljeni preko spletne strani kuponko.si so vidni v uporabniškem profilu v zavihku »Moja naročila in kuponi-Veljavni kuponi.«


3. Pozabil sem geslo. Kako nastavim novega?

V primeru, da si registrirani uporabnik, v desnem zgornjem kotu klikni ikono «Prijava,« odprla se ti bo stran s prijavo. Pod vnosom gesla lahko vidiš zapis »Ste pozabili geslo?« in klikneš nanj. Odprla se bo nova stran s praznim poljem, v katerega vpišeš tvoj e-mail naslov, s katerim si registriran na kuponko.si. Klikni ''Ponastavi geslo.''

Na tvoj e-mail naslov bo poslana povezava za ponastavitev gesla. Klikni na »Spremeni geslo,« v prazno polje vpiši tvoje novo geslo in klikni «Spremeni geslo.« Tvoje geslo je uspešno spremenjeno, na kuponko.si se lahko sedaj prijaviš s tvojim e-mail naslovom in novim geslom.


4. Kje prejmem račun za kupljen kupon?

Kuponko.si je le posrednik pri prodaji kuponov, kupon se tretira kot vrednosti bon, račune fizičnim ali pravnim osebam izdajajo ponudniki pri koriščenju kupona, razen če ni drugače dogovorjeno s ponudnikom.


5. Ali lahko samo jaz koristim kupon?

V kolikor je bil kupon kupljen preko spletne strani, je na njem tudi tvoje ime. Kupon lahko koristi tudi druga oseba namesto kupca kupona, razen v primeru, ko bi bilo drugače navedeno med pogoji koriščenja.


6. Kdaj prejmem naročeni izdelek?

V primeru nakupa izdelka si med postopkom nakupa vnesel svoje podatke za dostavo, ponudnik jih prejme ob aktivaciji kupona, takrat je izdelek naročen, tako da ne potrebuješ narediti ničesar več kot le počakati na dostavo izdelka. Izdelek prejmeš v roku, ki je naveden v Pogojih koriščenja tako na ponudbi kot tudi na tvojem kuponu.


7. Kaj se zgodi z mojimi kuponi, ko niso več aktivni?

Vsi tvoji pretekli kuponi so shranjeni v tvojem profilu pod zavihkom »Arhiv kuponov.«


8. Mojim kuponom je potekla unovčljivost, jim lahko podaljšate unovčljivost?

Kuponom žal ne moremo podaljševati unovčljivosti, saj je le ta dogovorjena s ponudnikom že ob začetku oglaševane akcije.



9. Kaj pomeni oznaka Zadnje minute na ponudbi?

Vse ponudbe na našem spletnem portalu so časovno omejene. Čas objave je odvisen od posamezne ponudbe, ampak v povprečju 20-30 dni. Dva dni preden se ponudba ugasne se prikaže okvirček »zadnje minute« in ponudba se doda v poseben zavihek »Zadnje minute« v orodni vrstici.


10. KAJ POMENI »VRNEMO TI DENAR?«

Pri vsakem nakupu na kuponko.si ti povrnemo 0,5 % celotnega zneska na kDenarnico. Znesek je aktiviran 15. dan od datuma pridobitve. Znesek lahko izkoristiš v roku 3 mesecev od datuma aktivacije, po tem znesek ni več možno koristiti. Vrnjeni znesek lahko uporabiš pri naslednjih nakupih na kuponko.si in ga ni možno vrniti na tvoj transakcijski račun.


11. KAKO REZERVIRAM TERMIN ZA PONUDBO, KJER LAHKO REZERVACIJO OPRAVIM NA KUPONKO.SI?

Na kuponko.si boš med turističnimi ponudbami našel ponudbe, kjer lahko rezervacijo termina opraviš direktno na naši spletni strani po nakupu kupona. Takšne ponudbe so tudi posebno označene. Rezervacijo lahko opraviš že na zadnjem koraku po nakupu kupona s klikom na »Rezerviraj termin« ali pa kupon poiščeš v svojem profilu v »Moja naročila in kuponi« in klikneš »Rezerviraj termin.« Ob rezervaciji si izbereš datum koriščenja, vpišeš svoje podatke za rezervacijo, podatke o številu oseb in morebitne opombe. S klikom »Potrdi rezervacijo« zaključiš rezervacijo, ki jo prejmeš tudi na svoj e-mail naslov.

V primeru, da si se med procesom rezervacije napačno vpisal podatke ali izbral napačen termin, lahko rezervacijo v roku 60 min od potrditve odpoveš in narediš ponovno rezervacijo. Po tem roku veljajo pogoji koriščenja na kuponu, za dodatna vprašanja nam lahko pišeš na [email protected]

Dodajam kupon v košarico ...